Consiliere online – Branding personal

BRANDUL ”TU” – program de consiliere in Branding personal

Incepand din acest an, Asociatia noastra ofera mamelor din comunitate servicii de ajutor pentru aventura lucrului pe cont propriu intr-o modalitate profesionista, care sa le creasca reputatia si sa le creeze o imagine in domeniul in care se lanseaza. Toate ne dorim sa atingem succesul profesional, dar poate nu ne-am gandit ca un prim pas ar fi sa incepem sa investim in brandul EU.

Acesta este brandul personal si reprezinta tema unui nou serviciu lansat de Asociatia Work at Home Moms, incepand cu finalul lunii octombrie 2015 – consiliere in Branding personal. Consilierea ne va raspunde chiar la intrebarea ”cum sa atingem succesul profesional folosindu-te la maxim de brandul personal”? Aceasta se va realiza sub forma unui program de sesiuni online sau sesiuni one to one telefonice. Programul este conceput si va fi sustinut de Florina Badea – consultant comunicare de 13 ani, consilier pentru dezvoltare personala si practician certificat POINTS OF YOUTM.

De ce aveti nevoie de consiliere in branding personal?

Abia ati plecat pe drumul deloc usor si simplu al lucrului pe cont propriu. Ati devenit antreprenoare sau va doriti acest lucru. Realitatea este ca exista profesionisti care au abilitati si talente comune, oameni care sunt experti in acelasi domeniu, fiind deci concurenti. Ei concureaza pe o piata libera pentru mintea si buzunarele clientilor lor. Dar ce anume face diferenta intre ei? Brandingul personal. Castiga mai mult business cel care e mereu cu un pas inaintea concurentei. Expertii spun ca intre 2 oameni, ambii experti pe acelasi domeniu, castiga cu siguranta, cel care are un brand cu 1% mai bine slefuit.

In lume se nasc si mor zilnic branduri. Fie ca sunt branduri de angajatori, fie ca sunt branduri comerciale sau personale, viata lor depinde de o multitudine de factori. Brandul personal a ajuns sa fie o necesitate in zilele noastre, un proces planificat care sa ne ajute sa ne diferentiem intr-o lume profesionala din ce in ce mai competitiva, unde trebuie sa faci diferenta ca sa te poti remarca – sa poti transmite mesaje despre tine si abilitatile tale, care sa te ajute sa iti atingi obiectivele.

Beneficii

  • Te descoperi pe tine si iti definesti pozitionarea conform abilitatilor si pasiunilor tale

  • Iti poti defini brandul personal singura, pornind de la viziunea si scopul tau

  • Vei deveni coerenta in comunicare, pentru ca vei avea un focus

  • Iti vei descoperi valoarea proprie si vei sti cum sa o comunici celorlalti, asa incat sa fie usor perceputa diferenta dintre tine si concurenta ta

  • Vei invata cum sa iti valorizezi munca si sa o negociezi corespunzator.

Structura celor 6 sesiuni

  1. Ce este brand-ul personal si care sunt elementele lui? Cum se vede un brand personal din afara? Cum ajungi la un brand personal puternic – cum arata scena finala a eforturilor tale catre un asemenea brand.

  2. Ce defineste brand-ul tau personal? Misiune, valori, atribute cheie, obiective, promisiunea de brand. Care este nisa ta unica? Exercitii de identificare.

  3. Personal branding kit, pe baza mesajelor cheie ale brandului personal – ceea ce doresti sa transmiti lumii.

  4. Planul de comunicare pentru brand-ul personal; canalele de comunicare.

  5. Planul de actiune pentru urmatoarele 3 luni – actiune si relationare.

  6. Monitorizarea brand-ului personal – la ce sa ne uitam pana ajungem la scena dorita.

Modalitati de lucru:

Programul va dura 6 saptamani, cate o sesiune pe saptamana, indiferent de modalitatea aleasa – one to one sau de grup – online. Pentru insusirea procesului de constructie a brandingului personal este necesara parcurgerea tuturor celor 6 sesiuni.

One to one:

Sesiunile se pot desfasura la telefon/Skype si va fi urmat de follow up pe email, asa incat mamei participante sa ii ramana ideile principale si la final planul de actiune.

Investitia* participantelor pentru intregul pachet de 6 sedinte este de 720 lei, platibili in 3 transe. Prima sedinta este oferita pro bono de catre consilier, prin urmare investitia finala este de 600 lei, platibili in 3 rate de cate 200 lei – 1 rata la inceputul cursului, a 2a rata la sesiunea 3, a 3a rata la sesiunea 5.

O sesiune dureaza in jur de 1h – 1h1/2.

Sesiune de grup

Sesiunile se pot desfasura online, cu o grupa de maxim 5 participante. Investitia participantelor in acest caz este de 500 lei, platibili in 3 transe – acelasi mecanism ca la sesiunile one to one.

Sa ne fie cu folos si brandul vostru sa creasca frumos si sanatos, odata cu afacerile voastre!

*costurile sunt special gandite pentru mamicile din comunitatea WAHM.

Contact:

badea-florina

  Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns