Dezvoltarea strategică a afacerilor, București

Asociația Work At Home Moms alături de Irina Popescu, consultant financiar cu peste 11 ani de experiență, propune mamelor un seminar în București pe tema “Dezvoltarea strategică a afacerilor”.

afaceri

Data: 24 martie,la Caffé D’arthé, str. Popa Nan, nr. 7, Bucuresti,între orele 17:00 și 20:00.
Inscrieri pe
Locuri limitate: 20
Cost: 100 ron

De multe ori, ca tinere mame, căutăm noi căi pentru a clădi un echilibru între noul nostru statut, de părinte, și viața noastră profesională, ale cărei vechi și clasice tipare se arată a fi atât de puțin adaptate noului ritm, impus de micuțul membru al familiei. Iar atunci ne dorim în primul rând un program cu mai multă flexibilitate, dar și redobândirea unei noi identități, de ”working mom”, făcândîntr-un mod sustenabil ceea ce ne place.

Calea care ni se arată a fi potrivită, de cele mai multe ori, este aceea a antreprenoriatului, îndreptându-ne fie către un domeniu cu care suntem familiarizate, fie către o activitate cu totul nouă, dar pe care o descoperim cu un sentiment plăcut și cu multă pasiune.

Însă cum procedăm atunci când nu am avut oportunitatea de a frecventa o școală de afaceri? De unde ar trebui să începem și cum ar trebui să dezvoltăm afacerea pentru a avea succes? În mod firesc, primii ani ai unui startup vor fi plini de dileme și frământări pentru orice inițiator. Poate părea dificil și chiar este, cu atât mai mult cu cât suntem într-o permanentă concurență cu timpul care zboară, odată cu primii ani ai copilului nostru. Vestea bună este că există totuși mici trucuri care ne pot ”netezi” drumul.

Întrucât existența unei viziuni de ansamblu în etapa de lansare a afacerii, dar și menținerea unui focus strategic pe parcursul primilor ani sunt caracteristici esențiale ale abordării pentru a crește șansele de reușită în afaceri, vă invit la un nou seminar interactiv dedicat comunității WAHM, intitulat ”Dezvoltarea strategică a afacerilor”, ce va avea loc pe data de 24 martie, la Caffé D’arthé, între orele 17:00 și 20:00.

Mai jos regăsiți principalele teme incluse în agenda seminarului:

  1. Introducere – de la ideea de afaceri la implementare
  2. Instrumente de lucru pentru definirea modelului de afaceri: ”The big picture”.
  3. Formularea ofertei de bunuri și servicii
  4. Segmentarea pieței
  5. Canale de distribuție și relația cu clienții
  6. Resurse și activități cheie
  7. Sursele de venit și structura costurilor
  8. Intrebări și concluzii

Formatul seminarului va fi unul interactiv, bazat pe învățare experiențială, întrebări și răspunsuri din practică, lucrul cu instrumente recunoscute la nivel internațional.

Vă așteptăm cu drag să confirmați participarea.

 

Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns