Webinar – Mama Start-Up Local, Timisoara
Asociatia Work at Home Moms iti ofera 2000 de lei, un interviu si un pachet de promovare pentru dezvoltarea afacerii tale.
Vom demara competitia locala de proiecte WAHM printr-un webinar despre PLANUL DE AFACERi.
29 august 2018
10:00 – 14:00
Speaker: Sarah Key
Inscrieri:
Locuri minime: 10 – daca numarul nu este atins, webinarul se amana si duce la modificarea calendarului din cadrul proiectului.
Participare gratuita, supusa unor termene si conditii.
Esti freelancer sau ai o afacere la inceput de drum sau ai o idee de afacere pe care vrei s-o concretizezi? Work at Home Moms iti ofera 2000 de lei pentru dezvoltarea afacerii tale.
Aceste fonduri vin din formularele 2% stranse la nivel local.
Orice afacere are nevoie de un plan de afaceri, insa, din pacate, majoritatea antreprenorilor sar peste acest pas crucial care, de altfel, poate preveni o multime de probleme care pot aparea pe parcursul desfasurarii activitatii unei afaceri.
Cautam prezente sau viitoare mame-antreprenor pe care sa le sprijinim in acest demers. Daca ai o forma legala deja deschisa (II, PFA, SRL, SRL-D) sau daca doresti sa iti constitui una in urmatoarele 3 luni, iata pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a putea obtine 2000 de lei pe care sa ii investesti in dezvoltarea ei:
1. Trimite-ne un email si descrie-ne ideea ta in minim 50 si maxim 300 de cuvinte.
2. Participi la webinarul “Ce e cu planul de afaceri?” gazduit de Sarah Key, din data de 29 august, prin care vei primi informatii relevante despre cum sa elaborezi corect un plan de afaceri (si de ce). Acest webinar inglobeaza informatii sintetizate din traininguri care, in mod normal, ar dura intre 7 zile si cateva luni si care costa sute sau chiar mii de euro, insa tu vei primi acces la el in mod gratuit, prin Work at Home Moms.
3. In maxim doua saptamani de la webinar, elaborezi un plan de afaceri pe baza informatiilor primite si a propriei tale documentari si ni-l prezinti in zece minute in orice forma consideri ca te avantajeaza (video, inregistrare audio, website, blog, prezentare PowerPoint sau Prezi, fata in fata, la telefon etc.).
5. Un juriu va examina prezentarea si planul de afaceri elaborat de tine si va oferi unui singur aplicant cei 2000 de lei, un interviu si un pachet de promovare(carti de vizita, flyere, stickere, breloc si o agenda personalizate).
Ce vei afla la webinar? Iata aici structura lui:
1. Descrierea planului de afaceri si a ideii de afaceri
1. Planul
2. Acţionarii
3. Ideea
4. Sediu şi facilităţi
2. Descrierea livrabilelor
3. Analiza de piaţă
1. Concurenţa
2. Publicul-ţintă
3. Piaţa sau industria
4. Strategii de implementare
1. Obiectivul financiar
2. Planul de acţiune
5. Personalul şi forma juridică
1. Structura companiei
2. Departamentul de management şi departamentul de operaţiuni
3. Planul de formare a angajaţilor
6. Planul Financiar
1. Veniturile şi cheltuielile previzionate
2. Bugetul de lansare
Program proiect:
1. Webinar: 29.08.2018
2. Inscrieri: 30.08 – 12.09.2018
3. Jurizare: 13.09 – 27.09.2018
4. Premierea: 28.09.2018.
La final, toata lumea are de castigat, chiar daca numai un singur aplicant va primi cei 2000 de lei, un interviu si un pachet de promovare, intrucat informatiile primite in urma webinarului si pe parcursul acestui proces raman la tine si te poti folosi de ele pentru a accesa finantari sau pentru a-ti clarifica pasii pe care urmeaza sa ii faci.
Atentie! Toate persoanele care participa la webinar sunt obligate sa elaboreze un plan de afaceri si o prezentare a lui pentru juriu. Work at Home Moms faciliteaza in mod gratuit accesul la acest webinar prin suportarea cheltuielilor aferente realizarii lui, insa numai pentru persoanele hotarate sa faca acest pas. Persoanele care participa la webinar si nu elaboreaza planul de afaceri pe care sa il prezinte juriului pana la data-limita vor suporta o despăgubire de 100 lei in contul asociației.
Eveniment organizat in colaborare cu Raisa’s Books si Alina Seran
Afis: imagine people