You are currently viewing Curs de Public Speaking – Master of Crowds, 9-12 ani

Curs de Public Speaking – Master of Crowds, 9-12 ani

- curs online de antreprenoriat pentru copii -

Vă invităm la un nou curs din cadrul programului de Antreprenoriat pentru copii!

Curs de Public Speaking – Master of Crowds, 6-8 ani

Modulul I de Public Speaking are drept scop formarea și consolidarea încrederii în opiniile proprii și cultivarea curajului de a susține propriile viziuni asupra oricărui subiect.

În plus, cursanții vor dobândi obișnuință de a fi eficienți și cursivi în vorbire, de a avea argumente și a le susține.

Categorie de vârstă:
🎈9-12 ani: ședința online de 40 minute, începând cu ora 18.00
Datele: 10, 12, 17, 19 august
Intalnirile se desfasoara pe ZOOM.
Nr. maxim de cursanti: 10
🎀Înscrieri:
🎀Cost: Modul de 4 ședințe de 160 lei

 

Plan de curs:

o Curs 1: exersarea abilităților de storyteller

o Curs 2: exersarea limbajului non-verbal în timpul unui discurs

o Curs 3: cum formam argumentele

o Curs 4: Exersarea abilităților de comunicare în public. Ce este feedback-ul. Cum se acorda el. Cum ne prezentam pentru a ne fi acordat un feedback favorabil.

Facilitator: Lăcrămioara Brecea
Organizator: Ludotech

Sunt Lăcrămioara Ioana Brecea, fondatoare a școlii de Public Speaking, Master of Crowds.

Am peste 15 ani experiență în marketing și PR și tot atât de mulți ani experiență de scenă.

În urmă cu doi ani, în timpul unui interviu, eram întrebată care sunt dulciurile mele preferate, iar eu am răspuns pe loc:
ciocolată albă. După interviu, am realizat că nu mai mâncasem de foarte mult timp ciocolată albă și nu înțelegeam de unde a venit acest răspuns.

Mi-am dat seama ulterior că odată cu încheierea, cel puțin
temporară, a carierei în teatru, rutină mea zilnică de dicție, respirație și storytelling a fost de asemenea amânată.

Așa se explică faptul că atunci când mi s-a adresat o întrebare extrem de simplă despre mine, m-am intimidat, m-am pierdut și nu am știut ce să răspund.

Ca un automatism, am reușit să formulez un răspuns care corespunde perioadei în care eram extrem de atentă cu mine și rutinele mele zilnice.

Acela a fost momentul în care a început aventură Master of Crowds. Dintr-o nevoie. A mea. În acest fel am realizat un program atent ales, testat pe mine, având un concept care, în acest moment este unic în Capitală.

Mi-am dorit să fac un TED românesc, autentic și valoros la finalul cursului Master of Crowds.

A venit pandemia însă și totul s-a oprit. Așa că am fost nevoită să mă adaptez. Am scris o carte, am lansat un audiobook, iar cursurile s-au mutat online. În acest fel, aventură Master of Crowds continuă, iar brandul se așează organic și firesc acolo unde există o nevoie în acest sens.

Iar eu învăț în fiecare zi câte ceva despre cum se crește și consolidează un brand de suflet, despre ce înseamnă antreprenoriat și cum să continui în fiecare zi cu aceeași încredere în mine și produsul meu.

1 persoană recomandă articolul acesta.
Trimite și prietenilor