You are currently viewing Curs de Storytelling pentru copii, alături de Lăcrămioara Brecea

Curs de Storytelling pentru copii, alături de Lăcrămioara Brecea

Vă invităm la un nou curs din cadrul programului de Antreprenoriat pentru copii!
Curs de Storytelling alături de Lacramioara Brecea.
Storytellingul este arta povestirii cu tâlc. Este o tehnică de comunicare care constă în a spune o poveste care să atragă atenția și să transmită un mesaj într-un mod eficient.Categorie de vârstă:
🎈𝟲-𝟴 𝗮𝗻𝗶: ședința de 40 minute, începând cu ora 18.00
Date: 16, 18, 23, 25 noiembrie
Nr. maxim de cursanți: 10
Ședințele se desfășoară pe ZOOM.

🎈𝟵-𝟭𝟮 𝗮𝗻𝗶: ședința de 40 minute, începând cu ora 18.00
Date: 17, 19, 24, 26 noiembrie
Nr maxim de cursanți: 10
Ședințele se desfășoară pe ZOOM.

🎀 Înscrieri:
🎀 Cost:
👉Modul de 4 ședințe – 160 lei.
Știm cu toții să povestim, însă doar câțiva dintre noi reușim să comunicăm povești în așa fel încât toată lumea sa fie atentă și să putem atrage toate privirile.
Atelierul de storytelling o să îi ajute pe cei mici să își organizeze ideile într-un mod eficient și să le comunice în ordinea potrivită pentru a avea un înțeles.
Este un atelier creativ, prin care copiii vor învăța să creeze emoție autentică prin poveștile lor și să o comunice
eficient.
Vor avea ocazia să învețe cuvinte noi, să le așeze într-un context favorabil, iar acestea să conducă spre concluzia pe care vor să o transmită.
Ne vom întâlni online, de două ori pe săptămână și vom povesti. Nu oricum, ci într-un mod eficient, stârnind emoție și intrigă.
Facilitator: Lăcrămioara Brecea
Organizator: Ludotech

Sunt Lăcrămioara Ioana Brecea, fondatoare a școlii de Public Speaking, Master of Crowds.

Am peste 15 ani experiență în marketing și PR și tot atât de mulți ani experiență de scenă.

În urmă cu doi ani, în timpul unui interviu, eram întrebată care sunt dulciurile mele preferate, iar eu am răspuns pe loc: ciocolată albă. După interviu, am realizat că nu mai mâncasem de foarte mult timp ciocolată albă și nu înțelegeam de unde a venit acest răspuns.

Mi-am dat seama ulterior că odată cu încheierea, cel puțin
temporară, a carierei în teatru, rutina mea zilnică de dicție, respirație și storytelling a fost de asemenea amânată.

Așa se explică faptul că atunci când mi s-a adresat o întrebare extrem de simplă despre mine, m-am intimidat, m-am pierdut și nu am știut ce să răspund.

Ca un automatism, am reușit să formulez un răspuns care corespunde perioadei în care eram extrem de atentă cu mine și rutinele mele zilnice.

Acela a fost momentul în care a început aventură Master of Crowds. Dintr-o nevoie. A mea. În acest fel am realizat un program atent ales, testat pe mine, având un concept care, în acest moment este unic în Capitală.

Mi-am dorit să fac un TED românesc, autentic și valoros la finalul cursului Master of Crowds.

A venit pandemia însă și totul s-a oprit. Așa că am fost nevoită să mă adaptez. Am scris o carte, am lansat un audiobook, iar cursurile s-au mutat online. În acest fel, aventură Master of Crowds continuă, iar brandul se așează organic și firesc acolo unde există o nevoie în acest sens.

Iar eu învăț în fiecare zi câte ceva despre cum se crește și consolidează un brand de suflet, despre ce înseamnă antreprenoriat și cum să continui în fiecare zi cu aceeași încredere în mine și produsul meu.

 

1 persoană recomandă articolul acesta.
Trimite și prietenilor