Consiliere in Resurse Umane

PAULA GODEANU – CONSILIERE IN RESURSE UMANE

Paula Godeanu, mamă, psiholog și consultant în Resurse Umane

Mă numesc Paula Godeanu, sunt specialist în Resurse Umane de peste 10 ani, cu experiență în companii romanești și internaționale de top, în domenii precum recrutare, cultură organizațională, training, mentoring, dezvoltare organizațională, consiliere în carieră.

Pasiunea și inspirația mea vin dinspre oameni, îmi place să-i văd cum privesc în interiorul lor, căutând schimbarea, cum se trezesc din realitatea în care s-au complăcut o vreme, pentru a experimenta noi orizonturi, îmi plac oamenii care vor și reușesc. Îmi place să pun umărul la redescoperirea lor, să le ofer speranță și să le fiu ghid în căutarea sensului personal și profesional. Cred în faptul că o ușă închisă, atunci când profesia îți oferă doar stabilitate financiară, dar nicio altă satisfacție, deschide alte uși, pe care poate nu ți le-ai imaginat vreodată.

Formarea de psiholog m-a ajutat întotdeauna să înțeleg anumite aspecte ale naturii umane, să aplic și să interpretez teste psihologice, foarte utile în recrutare si evaluare, dar și să consiliez vocațional sute de persoane, care lucrează acum în domeniile la care au visat. Și știm cu toții că a lucra cu plăcere și dăruire, înseamnă performanță maximă și câștig financiar sporit. Scopul meu este să ajut oamenii să se dezvolte, să-și identifice obiectivul în carieră, să-și găsească job-ul perfect sau să-și dezvolte afacerea care îl reprezintă, să se regăsească și să se cunoască mai bine, să-și urmeze pasiunea, să-și materializeze visele.

În urmă cu 2 ani, am pus bazele proiectului „Trăiește-ți propria creație”, prin intermediul căruia ofer servicii de dezvoltare personală și consiliere în carieră. Numele proiectului are în vedere faptul că orice schimbare se produce, mai întâi, în interior, iar acțiunile noastre produc, la rândul lor, schimbări în oamenii din jur și în realitatea pe care o trăim.

 

Servicii

Serviciile de consiliere individuală vor avea o durată de 50 de minute și se vor desfășura online, prin intermediul platformei Skype sau, în anumite situații, pe e-mail.

Ele constau în:

  • Consiliere vocațională;
  • Orientare în carieră;
  • Redactare profesională CV și scrisoare de intenție;
  • Consiliere privind prezentarea la interviu;
  • Recomandare de companii și job-uri de interes;
  • Introducerea CV-ului în baza de date a companiilor vizate. Networking profesional;
  • Gestionarea anumitor situații dificile la locul de muncă (conflicte cu superiorii, time management, adaptare la cultura organizațională, managementul stresului etc.);
  • Consiliere în procesul de schimbare a domeniului de activitate, fie că este vorba de un nou job sau de o afacere proprie.

Tarife

Împreună cu Asociația Work At Home Moms România am stabilit prețuri preferențiale pentru membrii acesteia.

Astfel, pentru ședințele de consiliere individuală, prețul este de 100 lei / ședință. Pentru un pachet de, cel puțin, 2 servicii, prețul este de 80 lei / ședință.

Abonament lunar (o ședință pe săptămână) – 240 lei

Serviciul de redactare CV și scrisoare de intenție – 80 lei CV entry și middle level, 100 lei senior level

Networking profesional – 150 lei

În fiecare lună, pot oferi o ședință gratuită (un serviciu la alegere) unei mame care se află în imposibilitatea financiară de a achita prețul serviciilor, dar își dorește foarte mult să lucrăm împreună.

Contact:

FOTO

cv

Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns