Pijamale Sassy Mood

Interviu realizat de Roxana Leotescu de la Magic Spot alaturi de Elena Mirea de la Sassy Mood

 

  1. Buna Elena, te invităm să ne spui câteva cuvinte despre tine, despre ce te motivează, despre pregătirea ta, despre aspirațiile tale.

Elena: Buna! Va multumesc tare mult pentru aceasta oportunitate, sunt coplesita! Imi place sa cred despre mine ca sunt o persoana simpla, cu bun simt, prietenoasa si cu simtul umorului. Sunt de profesie economist, am terminat facultatea si master la ASE – Contabilitate si Informatica de Gestiune. Am mers mai departe si sunt Expert Contabil si in prezent lucrez full time la o companie pe post de sef birou contabilitate. Ma motiveaza succesul si cred foarte mult in simturile si alegerile mele…nu m-au dezamagit 🙂

      2. Cum a luat naștere Sassy Mood? Care sunt nevoile pe care aceste produse le satisfac?

Elena: Sa am o afacere cu pijamale si produse homewear era o idee mai veche de-a mea. Am avut mai multe optiuni, dar am ales calea realizabila intr-o piata in care competitivitatea este la cote inalte. Ma tot gandeam: “ce as putea sa vand si eu” :)). Si tot eu raspundeam : “Pai trebuie sa fie un lucru util, de calitate, sa aiba utilitate, sa trebuiasca inlocuit din cand in cand si sa aiba ceva-altceva decat exista acum”. Si am stat cu ideile astea in cap vreo 5 ani….Dupa 2 ani de mamicie, am gasit si produsul: PIJAMALEEEEE!!!! EVRIKAAAAA!!! :)) Nevoile sunt evidente, toata lumea are nevoie de pijamale de bumbac si daca mai sunt si frumoase, cu atat mai mult poftesc la una noua :).

 

 

  1. De unde vine numele Sassy Mood? Care este atu-ul brandului si cu ce se diferențiază de altele similare?

Elena: Numele mi-a venit tot asa din Univers…Nu are o analiza complexa in spate.

Stateam eu asa intr-o seara si pictam pietre si m-a izbit Sassy, dupa care a picat si Mood imediat. “Aia e, SASSY MOOD, asa o sa il cheme!”. L-am intrebat si pe sotul meu, i-a placut si lui si atunci a fost momentul in care am inceput sa fac planul de afacere. Pijamalele SASSY MOOD sunt frumoase-frumoase, au croiala moderna, materialul folosit la 90% din stiluri este bumbac 100% respirabil si moale, iar printurile sunt minunate.

Cei mici sunt indragostiti de pijamalele mamicilor.

 

4. Care este cea mai mare provocare pe care ai intâmpinat-o de când pijamalele Sassy Mood au intrat pe piață?

Elena: Provocarea cea mai mare este chiar procesul de vanzare.

Faptul ca vindem online pe site-ul nostru www.sassymood.com, nu este misiune usoara.

Un magazin online nou care nu este “aranjat” din punct de vedere SEO si nu este promovat continuu, nu are NICIO sansa sa vanda chiar daca produsele sunt WOW!

Daca sunt persoane care cred ca un magazin online nu are decat cheltuieli cu transportul si marfa, sa stiti ca promovarea este cam acelasi lucru cu chiria magazinelor fizice.

Trebuie alocat lunar un buget pentru Google si Facebook astfel incat sa ajungi la oameni, sa te cunoasca, sa te vada de mai multe ori, sa le ramana in minte produsul si sa isi aduca aminte cand intervine nevoia. Cautam continuu sa gasim si alte canale de vanzare.

In acest moment avem 4 printre care si Emag.

Recunosc faptul ca de acolo vin cele mai multe comenzi.

 

 

     5. In afară de pijamale, ce altfel de produse realizezi?

Elena: SASSY MOOD are in plan sa se dezvolte anul acesta cu o noua directie, un nou concept SASSY HOME.

Aici vrem sa aducem produse de casa cum ar fi: papucei, pernite, lenjerii, papuci, lumanari parfumate, sapunuri, accesorii etc .

Nu neaparat sa le producem noi sub brandul SASSY MOOD, dar sa legam colaborari si cu alte branduri, astfel incat SASSY MOOD sa devina un magazin cu produse foarte frumoase si de bun gust. Asta este cuvantul care il defineste pe SASSY MOOD – bun gust. Si calitate evident.

 

 

6. Cum alegi paleta de culori, patternurile și croiala? Câti oameni lucrează alături de tine?

Elena: Prima colectie a fost o provocare. Aveam planul, aveam calculele initiale apoi am inceput sa caut materie prima si atelierul unde aveam sa le produc.

E poveste lunga aici, ideea este ca am gasit cu greu materialele din care am si facut prima colectie, iar logica a fost “sa fie frumoase” :). Am dezvoltat tipare pe gustul meu, inspirata din colectiile designerilor internationali de succes pe piata pijamalelor si le-am produs intr-un atelier de croitorie din Bucuresti. Pe viitor probabil ca tot asta va fi logica….Sa imi placa. Cati oameni? Eu si sotul meu. Sotul e cu partea tehnica, site, dezvoltari, implementari, SEO si Google, iar eu ma ocup de achizitii, marketing, logistica si vanzari.

  1. Ce modalitate de promovare ai ales pentru brandul tau? De ce?

Elena: Asa cum am mai spus, nu exista vanzari fara promovare. Astfel, cele mai profitabile campanii sunt in Facebook 75%, Google 20% si 5 % altele.

La instagram nu ma pricep, asa ca activitatea acolo este slaba. Momentan atat in permit sa ma intind. As vrea sa contactez o agentie de PR sa ma ajute cu promovarea in lumea influencerilor si in media, dar mai stau putin…Este important sa respect bugetele.

      8. Care a fost cea mai dificilă decizie pe care ai luat-o de când ești mama antreprenor?

Elena: Cel mai greu imi este atunci cand ajung acasa dupa job, Augustin ma asteapta nerabdator, iar eu il las sa astepte pentru ca am comenzi de impachetat, mailuri de raspuns, selectii de facut, discutii cu managemetul :)))…Asta este oful meu cel mai mare.

Ca nu mai imi ramane suficient timp pentru el. Dar cand am asa o zi plina, fac tot posibilul sa nu treaca ziua fara sa ii citesc o poveste, iar in ziua urmatoare, sa il incarc cu mai mult timp de calitate. In concluzie, decizia cea mai grea a fost aceea de a lua din timpul copilului pentru a-l aloca business-ului.

 

 

  1. Care a fost cea mai bună zi din viața de mama a Sassy Mood?

Elena: Cea ma buna zi a fost aceea in care am avut prima comanda. Eram plecata in concediu in tari calde, era si ziua mea de nastere, stateam la plaja si butonam telefonul. Am deschis mailul si am vazut ca intrase o comanda! Prima mea comanda. Eram fascinata. Parca visam. Ma gandeam “Bai Eleno, cineva chiar isi doreste o pijama gandita de tine”. Am plutit toata ziua :).

 

 

10. Doresti să le transmiți un mesaj de incurajare mamelor antreprenor la inceput de drum?  

Elena: Eu sunt o persoana extrem de pozitiva, iubesc viata si cred ca merit tot ce mi se intampla, atat bune cat si rele. Recomand mamelor care sunt la inceput de drum sa lucreze calculat. Sa se uite in piata, sa analizeze concurenta, sa speculeze, sa faca bugete, sa se uite la cheltuieli cat pot ele de des si sa ia decizii repede astfel incat sa nu se adanceasca gaura, sau dimpotriva sa exploateze succesul atunci cand sunt pe o directie buna. Sa ceara sfaturi, sa intrebe, sa nu ezite, sa nu fie timide, sa negocieze, sa indrazneasca, sa creada in visul lor. Eu am fost mereu deschisa sa ajut alte mame din comunitate cu diverse sfaturi. Am dat tot din casa. Cred ca este loc sub Soare pentru toata lumea!

 

  Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns