FOLLOW-UP
Cu suma alocata prin fundraising, Alina Lucia a achiziționat materiale necesare pentru dotarea atelierului: blat, galerii, materiale pentru pictură și multe altele.
UPDATE
Câștigătoare – Alina Lucia cu proiectul Art&Joy
Suma alocată prin fundraising – 800 RON
Începem etapa de FUNDRAISING pentru „Dotează un atelier” – proiect prin care ne dorim să dotăm cu materie primă, instrumente de lucru, ustensile de baza, un atelier al unei mame aleasă prin concurs pe grup și jurizare asigurată de echipa WAHM.
Mod derulare:
ETAPA I între 19 sept -10 oct. 2020 – Fundraising
Această inițiativă se desfășoară pe baza de donații în contul Asociației Work at Home Moms:
Contul Asociației Work At Home Moms este RO17RNCB0083141235500001 (deschis la BCR) – cu mențiunea „dotează un atelier”
Orice donație în cont este încurajată și binevenită.
Vom putea ști pe 10 oct. care este suma cu care putem susține un proiect din comunitate. Pe 10 oct. anunțăm ETAPA II, de înscriere proiecte și jurizare.
CUM VĂ PUTEȚI IMPLICA:
1. Puteți propune la aceasta postare servicii, produse și stabili o sumă minimă de pornire. WAHM nu va intermedia tranzacțiile sau livrările, mulțumim de înțelegere.
2. Puteți crea propriile postări cu hashtag #doteazaunatelier – fie sa invitați alte mame sa se implice, fie să propuneți produse/servicii.
3.Puteți dona direct în cont
NOTE:
>>Competiția va fi adresată doar proiectelor cu formă legală și celor care nu au mai beneficiat anterior de susținere materială/financiara din partea ong-ului.
>>Juriul va puncta și implicarea anterioara în ong.
Așadar, dacă doriți să vă alăturați acestui call, haideți să începem etapa de fundraising!
ETAPA 2 – perioada 11 oct.-25 oct. 2020 – ÎNSCRIEREA PROIECTELOR
Începem etapa 2 a inițiativei DOTEAZĂ UN ATELIER, inițiativă menita sa vina în sprijinul unei mame ce are nevoie de finanțare pentru dotarea atelierului în care lucrează.
Suma alocata: 800 lei, mulțumim tuturor pentru implicare!
Etapa a 2-a: ÎNSCRIEREA PROIECTELOR
Înscrieți aici pana pe 25 oct. proiectul vostru precizând următoarele:
o descriere a proiectului,
un link către proiect,
nevoile de baza și cum vor fi acoperite din suma strânsă din fundraising (materie prima, instrumente de lucru, materiale si ustensile)
câteva rânduri despre ce ați făcut până acum în direcția proiectului vostru.
cum v-ați implicat pana acum în susținerea ong-ului
Jurizarea proiectelor va avea loc in ETAPA 3 (perioada 26 – 28 oct. 2020)
Cum vom selecta proiectul?
Important! Proiectele înscrise trebuie să aibă formă legală. În cazul în care nu exista formă legală, vă rog să specificați și, dacă veți fi câștigătoare, fondurile vor merge prioritar spre legalizarea afacerii.
Câștigătoarea va fi desemnata prin medie făcută între
votul comunității (aprecierea comentariului, like un comentariu) și
o nota oferita de asociație pe baza implicării anterioare, 40-60%
Câștigătoarea ne va trimite în mxm 1 luna de la primirea sumei alocate un raport în care va detalia cum a folosit sponsorizarea și justificarea sumelor în acord cu scopul declarat al inițiativei.
OBSERVAȚII:
– Lipsa raportului sau neconcordanta intre scopul pentru care au fost primite sumele și modul de direcționare a acestora, duce la obligația de a returna 100% suma în contul Asociației, urmând să reatribuim premiul.
– Vă rugăm nu solicitați like-uri pe alte canale, votarea se face doar pe acest grup, în caz contrar, se va recurge la descalificare. Mulțumim de înțelegere.
– Nu pot participa proiecte care au câștigat anterior inițiative similare de susținere financiară în cadrul ong-ului.