Bună, dragă femeie faină!
Am vorbit despre reel-uri, despre piesa lipsă din puzzle atunci când îți creezi strategia, așa că… astăzi vom vorbi despre comunitate.
Dacă consideri că îți poți crea o comunitate peste noapte, te rog dă scroll!
Dacă ești conștientă că acest proces durează, atunci rămâi, citește ce scrie mai jos, dar și ceea ce am în scris în carusel (acolo sunt pașii propriu-ziși).
Știi cum e când facem un bulgăre de zăpadă? Tot trebuie să îl rostogolim în zăpadă până se face mare, mare… perfect pentru o joacă zdravănă. (Să fim serioși, indiferent de vârsta, o bătaie faină cu bulgări de zăpada întotdeauna e binevenită!)
Ei bine, la fel e și cu această comunitate din online. Durează. E nevoie de mai mulți pași și de mai multe acțiuni pe care tot trebuie să le faci. 😅
“Da’… de ce am nevoie de comunitate? Cu ce mă ajută comunitatea?”, probabil te întrebi.
Eu știu că vrei vânzări, dar în momentul în care creezi o comunitate, vânzările vor fi la un cu totul alt nivel.
Haide să îți dăm un exemplu.
O ai pe Xuleasca, da? Te urmărește de câteva luni, dar nu a reușit să cumpere deocamdată de la tine din cauză că a avut alte cheltuieli. Totuși… îi ești dragă, vrea să te susțină și rezonează cu brand-ul tău.
Brusc, te trezești cu o comandă de la ea.
Ce înseamnă acest lucru? Puterea comunității!
Practic, o comunitate online te ajută să îți crești nivelul de conștientizare al brand-ului și să te conectezi într-un mod REAL, AUTENTIC cu potențialii clienți. ❤️
Iar acum… spune-ne în comentarii, pe o scară de la 1 la 10, cât de des acționezi pentru a avea comunitatea mult dorită, dacă ai probleme în crearea acesteia și care sunt acestea. 👇
Mulțumim, Natalia Dogaru, Social Media Specialist ♥️♥️♥️
www.facebook.com/sketchandcreate/
*Aceste sesiuni, TIPS AND TRICKS pe teme de interes pentru comunitatea WAHM, vor fi postate pe grup MARȚI.
Le mulțumim colegelor care oferă îndrumare!
**Dacă doriți să propuneți o temă, să prezentați un subiect și să îndrumați persoanele interesate, îmi puteți scrie, vă întâmpin cu drag!