You are currently viewing Dotează un atelier

Dotează un atelier

#doteazaunatelier

DOTEAZA UN ATELIER 2020 (click pe link)

DOTEAZA UN ATELIER 2019

EDITIA 3

UPDATE

Castigatoare editia 1 – Elena Nita cu proiectul Lenani Zen Art

Suma stransa: 1.140 RON

 

ETAPA I între 20 iunie -16 august 2019:
Fundraising

Această inițiativă se desfășoară pe baza de donații în contul Asociatiei Work at Home Moms:
Contul Asociației Work At Home Moms este RO17RNCB0083141235500001 (deschis la BCR) – cu mentiunea „doteaza un atelier”

Orice donație în cont este încurajată și binevenită.
Vom putea ști pe 16 august care este suma cu care putem susține al doilea call. Pe 16 august, anunțăm ETAPA II, de înscriere proiecte și jurizare.

Puteti face si postari separate cu produse oferite cu scopul strangerii de fonduri, rugamintea este sa preluati contul, numele initiativei si Hashtag: #doteazaunatelier

NOTE:
>>Competiția va fi adresată doar proiectelor cu formă legală.
>>Juriul va puncta și implicarea anterioara în ong.
Așadar, dacă doriți să vă alăturați acestui call, haideți să începem etapa de fundraising!
#doteazaunatelier
#wahmlegalup
#editia3


EDITIA 2

FOLLOW-UP:

Sunt extrem de emoționată și fericită!

Sunt Ligia, mămică de 2 minunați copii, Iris (12 ani) și Thomas (10 ani) și fondatoare a proiectului LibrArtis. Aici este locul unde creez, visez și mă energizez permanent, personalizând cu delicatețe și bucurie sentimente și emoții, prin manufacturarea de caiete și agende. Menirea noastră este de a încuraja și sprijini scrisul de mână. ✒️

Fiindcă am îndrăznit să visez alături de voi, iată că voi m-ați răsplătit. În urma participării la call-ul „Dotează un atelier”, ediția a 2-a, prin jurizare, LibrArtis a fost desemnată câștigătoare. Suma strânsă a fost de 2980 lei.

Așa cum v-am spus atunci, punctul nevralgic al activității mele a fost acela de a printa coperțile și inserțiile agendelor în afara atelierului. Imprimanta salvatoare a venit într-un moment pe cât de neașteptat, pe atât de oportun. A fost achiziționată second-hand, cu 3900 lei, diferența acoperind-o noi.

Apreciez fiecare efort în parte pe care l-ați făcut participând la împlinirea acestui vis, apreciez fiecare strop de energie primită, fiecare gând, fiecare gest de încurajare. Puterea și energia acestei echipe sunt mărețe și de neoprit și merită toată prețuirea noastră.

Doamna Elena Gorun, vă mulțumesc din inimă pentru ceea ce sunteți și faceți, pentru că ne țineți împreună, pentru că sunteți parte din noi. Mă înclin în fața acestei comunități extraordinare pe care ați creat-o. Aici am găsit prietenie, solidaritate, un mediu incredibil de creștere și de susținere. În aceeași măsură, mulțumesc din inimă mămicilor care administrează acest grup și care își găsesc mereu puterea de a face ca lucrurile să funcționeze și să fim bine.

Vă invit să ducem un alt vis mai departe, poate chiar al tău, în ediția cu numărul 3 a inițiativei „Dotează un atelier”, pe care o găsiți aici : https://m.facebook.com/groups/512082422214578?view=permalink&id=2264304900325646

Oricât de greu ți-ar fi uneori, oricât de mult ai cădea, oricât de lung ți-ar părea drumul, dacă nu renunți să crezi până la capăt în visurile tale, lucruri extraordinare ți se vor întâmpla. „Și promite-mi că nu vei uita niciodată: ești mai curajos decât crezi, mai puternic decât pari și mai isteț decât gândești.” (Christopher Robin către Winnie de Pluș).
Vă îmbrățișez cu căldură!

M U L ȚU M E S C! 

UPDATE:

Castigatoare editia 2 – Ligia Boscu cu proiectul LibrArtis

„Sunt Ligia, mămică de 2 minunați copii, Iris și Thomas și fondatoare a proiectului LibrArtis, atelierul în care creez, visez și mă energizez permanent, manufacturând caiete și agende personalizate.

LibrArtis este locul unde simt că mă dezvolt și mă împlinesc, este locul unde energia mea este permanent hrănită de idei proaspete și de „provocările” lansate de iubitorii acestor produse. Zi de zi, pagină cu pagină, insert cu insert, spiră cu spiră, adun între coperțile caietelor și agendelor o sumedenie de emoții și gânduri ale oamenilor speciali, cărora le personalizez cu delicatețe sentimentele într-un cadou deosebit, util, elegant, care este menit să surprindă și să emoționeze.

LibrArtis nu este numai despre caiete și agende, LibrArtis este despre viziune, inspirație, despre a crede în visul tău și a nu renunța, oricât de greu ți-ar fi, este despre a ține la vedere iubirea și aprecierea pentru oamenii frumoși, este despre a prețui și încuraja scrisul de mână.

Dar, cum un vis nu este de ajuns, achiziționarea unei imprimante performante și a unui aparat de plastifiere sunt provocările mele. Acesta este punctul nevralgic al afacerii, întrucât printarea coperților și inserțiilor sunt nevoită să o fac în afara atelierului, așteptându-mi rândul, ceea ce îmi întârzie comenzile și cursul firesc al activității. Sunt multe alte aspecte de pus la punct și nu îndrăznesc să le expun pe toate aici, fiindcă ar fi prea mult.

În schimb, am îndrăznit să visez aici, cu voi și să vă mărturisesc o părticică din mine și din culisele micii mele afaceri. Vă mulțumesc pentru toată susținerea, de fiecare dată. Sunteți briliante! Mă simt norocoasă să vă am!

Susțin Wahm prin recomandări ale mămicilor și ale produselor făurite de voi, prin achiziționarea de produse din grup, prin donații și call-uri de susținere.”

Suma stransa: 2.980 RON

DESCRIERE INITIATIVA

„Doteaza un atelier” – proiect prin care ne dorim sa dotam cu materie prima, instrumente de lucru, ustensile de baza, un atelier al unei mame, aleasa prin concurs pe grup si jurizare asigurata de echipa WAHM.
ETAPA 2 – perioada 1-15 iunie 2019
Call proiecte – DOTEAZA UN ATELIER

Dragilor, incepem etapa 2 a initiativei DOTEAZA UN ATELIER, initiativa menita sa vina in sprijinul unei mame ce are nevoie de finantare pentru dotarea atelierului in care lucreaza.

*In etapa 1 de fundraising s-a strans suma de 2980 RON, multumim tuturor pentru implicare!
https://www.facebook.com/groups/WAHM.Romania/permalink/2123459344410203/

*Etapa a 2-a: INSCRIEREA PROIECTELOR
Inscrieti aici pana pe 15 iunie proiectul vostru precizand urmatoarele:
– o descriere a proiectului vostru,
– un link catre proiect
– nevoile de baza si cum vor fi acoperite din suma stransa din fundraising (materie prima, instrumente de lucru, materiale si ustensile)
– cateva randuri despre ce ati facut pana acum in directia proiectului vostru.
– cum v-ati implicat pana acum in sustinerea ong-ului

*Jurizarea proiectelor va avea loc in ETAPA 3 (perioada 15 – 20 iunie 2019)

Cum vom selecta proiectul?
Important! Proiectele inscrise trebuie sa aiba forma legala
Castigatoarea va fi desemnata prin medie facuta intre votul comunitatii si o nota oferita de asociatie pe baza implicarii anterioare, 40-60%.
Castigatoarea ne va trimite in mxm 1 luna de la primirea sumei alocate un raport in care va detalia cum a folosit sponsorizarea si justificarea sumelor in acord cu scopul declarat al initiativei.
OBSERVATII:
– lipsa raportului sau neconcordanta intre scopul pentru care au fost primite sumele si modul de directionare a acestora, duce la obligatia de a returna 100% suma in contul Asociatiei, urmand sa reatribuim premiul.
– va rugam nu solicitati likeuri pe alte canale, votarea se face doar pe acest grup, in caz contrar, se va recurge la descalificare. Multumim de intelegere.


EDITIA 1

UPDATE:

Castigatoare editia 1 – Oana Georgi cu proiectul Atelier de maini iscusite

„Eu sunt Oana de la Atelier de maini iscusite , mama de cretulin Luca de aproape 4 ani si recent in statura de mama antreprenoare divortata Am ales sa renunt la salonul unde lucram cu mare drag ca maseuza pentru a ma putea descurca cu Luca si astfel am luat decizia de a fi propriul meu angajator.Nu am regretat nicio clipa ambele decizii, ma simt foarte bine in pielea mea si simt in toti porii mei ca sunt Wahm cu adevarat
Aici e a doua mea casa , aici a luat viata proiectul meu cu lut pe care sper sa il maresc.Pentru asta am nevoie de o masa de lucru foarte bine organizata, cu sertare si organizatoare pentru ustensilele mele care ocupa acum 3 sferturi din masa la care mancam Este haos cand trebuie sa fac loc asa ca aceasta este marea mea dorinta pe langa mateterialele de uz zilnic si ustensile noi
In wahm sunt activa de dinainte sa fiu moderatoare , acum ma implic in campaniile propuse lunar prin licitatii, donez, urmeaza sa depun formularul de 2 % si recomand tuturor sa cumpere si sa ne sustina comunitatea wahm
Va super multumesc si iubesc!”

Suma stransa: 1.015 RON

DESCRIERE INITIATIVA

„Doteaza un atelier” – proiect prin care ne dorim sa dotam cu materie prima, instrumente de lucru, ustensile de baza, un atelier al unei mame, aleasa prin concurs pe grup si jurizare asigurata de echipa WAHM.

https://www.facebook.com/groups/WAHM.Romania/permalink/2032109566878515/
Acoperire: nationala
Frecventa: lunara
Mod derulare:
ETAPA I (21 ianuarie-14 februarie 2019) – FUNDRAISING

Aceasta initiativa se desfasoara pe baza de donatii in contul Asociatiei Work at Home Moms:
Contul Asociației Work At Home Moms este RO17RNCB0083141235500001 (deschis la BCR) – cu mentiunea „doteaza un atelier, donatie”
Orice donatie in cont este incurajata si binevenita.
Vom putea sti pe 14 februarie care este suma cu care putem sustine primul call. Dupa 14 februarie, anuntam ETAPA II, de inscriere proiecte si jurizare.
NOTE:
>>Competitia va fi adresata doar proiectelor cu forma legala.
>>Juriul va puncta si implicarea anterioara in ong.
Asadar, daca doriti sa va alaturati acestui call, haideti sa incepem etapa de fundraising!

 

ETAPA 2 (20-27 februarie 2019) – CALL PROIECTE

INSCRIEREA PROIECTELOR
Inscrieti aici pana pe 27 februarie proiectul vostru precizand urmatoarele:
– o descriere a proiectului vostru,
– un link catre proiect
– nevoile de baza si cum vor fi acoperite din suma stransa din fundraising (materie prima, instrumente de lucru, materiale si ustensile)
– cateva randuri despre ce ati facut pana acum in directia proiectului vostru.
– cum v-ati implicat pana acum in sustinerea ong-ului
ETAPA 3 (perioada 1 – 8 martie 2019) – JURIZAREA

Cum vom selecta proiectul?
Important! Proiectele inscrise trebuie sa aiba forma legala
Castigatoarea va fi desemnata prin medie facuta intre votul comunitatii si o nota oferita de asociatie pe baza implicarii anterioare.
Castigatoarea ne va trimite in maxim 1 luna de la primirea sumei alocate un raport in care va detalia cum a folosit sponsorizarea si justificarea sumelor in acord cu scopul declarat al initiativei.
OBSERVATII:
– lipsa raportului sau neconcordanta intre scopul pentru care au fost primite sumele si modul de directionare a acestora, duce la obligatia de a returna 100% suma in contul Asociatiei, urmand sa reatribuim premiul.
– va rugam nu solicitati likeuri pe alte canale, votarea se face doar pe acest grup, in caz contrar, se va recurge la descalificare. Multumim de intelegere.

Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns