Publicitatea convențională poate fi inaccesibilă unei mame antreprenor aflate la început de drum. Bannerele poziționate în zonele circulate, la vedere, vă pot irosi bugetul alocat promovării mai înainte ca potențialii clienți să afle cât de mult au nevoie de serviciile și produsele dumneavoastră.
Iar costul nu este nici măcar cea mai mare problemă, atunci când vorbim de afacerea pe care o mamă o desfășoară de acasă. Poate un simplu afiș, indiferent de poziționarea lui, să transmită încărcătura emoțională cu care o mamă vorbește despre ceea ce face? Nu, pentru asta este nevoie de o abordare umană, personală și personalizată. O promovare de nișă, iar în nișa asta se intră cel mai bine pe două roți.
Promobicicleta poate ajunge acolo unde este nevoie pentru ca informațiile despre produsele și serviciile dumneavoastră să devină cunoscute exact acelei categorii de persoane de care sunteți interesate: părinți, bunici, tineri, corporatiști, adolescente, femei însărcinate, bărbați și copii.
Andrei Breazu, pe baza experienței solide în acest domeniu, știe ce funcționează și unde, în ce intervale orare și de ce. În plus, poate furniza persoanelor interesate informațiile asimilate în urma unui training efectuat în prealabil. Și totul însoțit de un zâmbet sincer, pentru că Andrei alege să promoveze doar produsele și serviciile și evenimentele în care crede. Aici puteți vizualiza fotografii de la campaniile anterioare – https://www.facebook.com/Promobicicleta/photos_stream?tab=photos_albums
Iar pentru că noi ne dorim ca mamele din comunitatatea Work At Home Moms să beneficieze mereu de prețuri sub nivelul pieței, Andrei oferă o reducere de 15%. Tot ce trebuie să faceți este să îl contactați, veți vedea că apoi totul va merge ca pe roate. În special promovarea afacerii dumneavoastră.
Recomanzi articolul acesta?