Managementul timpului cand esti WAHM, 21 noiembrie 2018

Managementul timpului cand esti WAHM

Asociatia Work at Home Moms Romania va invita la o noua sesiune online de discutii cu tematica MANAGEMENTUL TIMPULUI CAND ESTI WAHM

Data: 21 noiembrie 2018
Interval orar: 10:00-11:00
Online
Taxa participare 15 ron
Inscrieri:
Speaker: Adela Ionita, blogger si wahm

Time management/ managementul timpului, organizarea activităților, valorificarea orelor unei zile, cum să lucrezi eficient și eficace, cum să nu ajungi la epuizare, cum să faci cât mai multe în timpul pe care îl ai și să nu te mai simți vinovată că nu faci tot. Cam așa ar suna un titlu cuprinzător pentru webinarul nostru de miercuri.
***
Eu sunt Adela Ioniță. Mi-am început viața de WAHM acum 4 ani, până de curând am administrat un magazin online de produse handmade și sunt blogger pe segmentele antreprenoriat și dezvoltare personală. Scriu pe www.tuincentru.ro de aproape 4 ani și, pe zi ce trece, acest site își împlinește tot mai mult menirea: ajută femeile care vor să se dezvolte personal, pe cele care vor să își deschidă o afacere dar se lovesc de tot felul de preconcepții și pe cele care au deja afaceri proprii și doresc să le promoveze.
Este greu să fii WAHM și să jonglezi cu tot ce gravitează în jurul tău. De cele mai multe ori nu primești ajutor, nici măcar înțelegere, așa că totul pică pe umerii tăi. Chiar dacă o perioada le poți duce pe toate, pe termen lung te va afecta fizic și emoțional toată aglomerația. Eu susțin munca intensă, apreciez și încurajez testarea și depășirea limitelor. Dar recomand să facem asta cu măsură, treptat, analizând și oprind când nu se mai poate.

Timpul este limitat. Atâta e. Faptul că “nu ai timp să faci câte ai vrea” nu ar trebui să te frustreze, ci să îți pună întrebarea dacă “îți ocupi timpul cu ce este important sau îl aglomerezi cu activități care doar te țin ocupată și îți mănâncă din timpul altor acțiuni valoroase?”
Vom discuta la webinar despre timp, despre ce reprezintă el pentru noi, cum să nu îl mai aglomeram inutil, cum să scăpăm de sentimentul de vinovăție pentru că “nu le facem pe toate”, despre gestionarea factorilor care ocupă timpul, despre amânare și prioritizare.
Să lucrezi bine de acasă și să nu ajungi la epuizare este realizabil. Ai nevoie doar de un plan bine gândit. Ne vedem miercuri să detaliem!

Eveniment organizat cu sustinerea: Raisa’s Books si Wi-Fi Business Mom with Alina Seran
Banner creat de: Cristina G. Design

  Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns