Interviu realizat de Anamaria Budai, coordonatoare WAHM Baia Mare si initiatoare Citim cu Drag
Povestește-ne despre tine. De unde ideea de Candy Bar?
Sunt Raluca, mămică de 1 an și aproape 10 luni, care lucrează de acasă, încercând să se împartă între familie și muncă, probabil la fel ca și toate celelalte WAHM’s.
Ideea de Candy Bar a apărut odată cu nunta noastră, la care doream să facem ceva mai special pentru invitați și, căutând inspirație pe Internet, am dat de ideea aceasta. Întrucât singura firmă care se ocupa în urmă cu 4 ani de Candy Bar nu era disponibilă, am decis să ni-l facem chiar noi. Și, miri fiind, ne-am relaxat în vinerea dinaintea nunții aranjând bomboane, asta în loc de petrecerea burlacilor, să spunem 🙂
Văd că ești printre primii antreprenori din orașul nostru care realizează Candy Bar. De unde te inspiri?
Da, după cum am menționat, sunt a doua persoană care a început să creeze Candy Bar în orașul nostru, însă diferit, în stilul meu. Pentru mine orice poate constitui sursă de inspirație, chiar și aranjamentele florale ale evenimentului, mirii sau părinții bebelușului mă inspiră, sărbătoritul sau chiar evenimentul, locația lui, culorile, vremea etc. Momentan, sursa mea cea mai mare de inspirație este Internetul.
În ce constă un Candy bar? La ce evenimente e recomandat?
Un Candy Bar By Lara Sweet Events constă, pe scurt, în :
– Consultanță;
– Design, concept Candy Bar;
– Poze;
– Elemente de design grafic;
– Elemente de decor;
– Materie primă/diverse;
– Prăjituri și dulciuri;
– Închirierea recipientelor;
– Transportul;
– Aranjarea prăjiturilor/dulciurilor;
– Debarasare.
Este recomandat pentru orice eveniment care merită sărbătorit, cum ar fi: nuntă, botez, zi de naștere, baby shower, majorat, deschidere de magazin, Crăciun sau petrecerea din noaptea de Revelion, petreceri organizate de firmă, evenimente corporate sau un simplu eveniment în familie, Valentine’s Day sau chiar de Paști.
De unde te aprovizionezi cu bunătăți?
De peste tot. Îmi place să spun că iau tot ce e mai bun de la fiecare. Colaborăm cu câteva laboratoare de cofetărie pentru prăjituri, dulciurile fie le comandăm de la diverși furnizori, fie le achiziționam din magazine, unele le fac chiar eu, au fost cazuri în care mirii și le-au adus din străinătate, fiind personalizate cu poza lor, ori au achizionat dulciuri unicate, interesante, care nu se găsesc la noi în țară, astfel că am făcut o excepție.
Cu ce te ocupai înainte să fii mamă?
Tot cu asta mă ocupam și înainte, însă cu mult înainte să fiu mamă am fost angajată într-o instituție bancară. Dat fiind programul încărcat și faptul că am dorit să mă dedic în totalitate proiectului Lara Sweet Events pentru că îmi doream să fie mai mult decât un hobby pentru mine, am hotărât să îmi dau demisia. Cred că am luat cea mai bună decizie, chiar dacă a fost foarte greu la început.
Cum se îmbină cele două roluri de mamă și de antreprenor?
Este foarte greu să îmbini cele două roluri astfel încât să mai ai timp și de tine, de familie, mai ales atunci când ești perfecționist, atunci când îți dorești să dai 100%, atât în familie cât și în ceea ce faci (și dacă se poate să nu o iei razna), însă mie îmi place foarte mult ceea ce fac, este totodată și o relaxare, nu simt că muncesc în adevăratul sens al cuvântului .În plus, am găsit o modalitate prin care pot le fac pe toate. Și chiar cred că femeile, mamele, le pot face pe toate și bine, în același timp!
Cu ce resurse ai pornit la drum? În ce stadiu de dezvoltare a ajuns afacerea ta acum?
Am început cu o mică sumă de bani din care am achiziționat primele elemente de design, recuzită/recipiente. Primele Candy Bar-uri au fost fără profit sau cu profit foarte mic, pentru a ne promova, apoi au început să apară primii clienți mulțumiți, iar în momentul de față suntem la stadiul în care ni se solicita consultanță în domeniu.
Ce planuri de viitor ai?
Am ales numele de Lara Sweet Events tocmai cu gândul că pe viitor vom presta și alte servicii în afară de organizarea de Candy Bar (cu care am început) și deja putem spune că planurile de viitor prind contur, am început să facem decorațiuni non-florale, mărturii, invitații, buchete comestibile, cadouri pentru bebeluși, bannere,etichete, lumânări de botez, toate unicate și personalizate.
Planurile de viitor includ și colaborările cu alți organizatori de evenimente, iar că țel îmi propun să fim printre cele mai cunoscute branduri de acest gen din Baia Mare.
Am observat că pui accent pe branding și personalizare. Ce alte modalități de promovare folosești?
În curând vom da startul unei campanii de promovare pe social media pentru pentru a crea o comunitate în jurul brandului și a atrage mai mulți vizitatori, atât pe pagina noastră de Facebook cât și pe site. Ocazional am făcut sponsorizări, am fost la întâlniri de business, openinguri, lansare de produse, evenimente sportive, am fost prezenți la câteva ediții a târgurilor de nunți și, în general, încercam să fim prezenți la majoritatea evenimentelor importante din orașul nostru.
Un gând spre comunitatea WAHM?
Mulțumesc că ajutați mamele WAH, că ne încurajați, că ne faceți să fim mai apropiate, să ne sprijinim între noi și să ne apreciem mai mult!
Mulțumim Raluca, îți dorim mult succes!
Recomanzi articolul acesta?Mulțumesc, la fel și vouă!