Organizarea spatiului de lucru de acasa, Bucuresti

Dragă Mămică dedicată copilului tău/copiilor tăi, dar și muncii tale,
Așa cum probabil intuiești, spațiul în care lucrezi are o influență importantă asupra capacității de concentrare, creativității și eficienței cu care îți faci munca de acasă.
organizarea spatiuilui de acasa

Să fii ‘work at home mom’ are avantajele, dar și provocarile ei.

Șezatoarea cu tema “Organizarea spațiului de lucru de acasă îți va da idei, soluții, sfaturi și sugestii despre cum poți împăca munca și jucăriile 🙂 la biroul de acasă.

Data: 15 august, 2015
Orele: 10-12
Loc: Casa Rudolf Steiner, str. Visinilor, nr 17, Bucuresti
Pret: 30 ron
Inscrieri pe

Am invitat-o pe Augustina Dumitrașcu de la Chaos Bye Bye! să ne ajute în reamenajarea spațiului de lucru, astfel încât să creștem productivitatea și eficiența de acasă!

Pentru a primi soluții cât mai potrivite situației tale, avem rugămintea de a completa (anonim) un tabel, pe care îl vei primi odată confirmată înscrierea pe mail, conceput de Augustina – mămică cu trei copii, care lucreaza (și) de acasă 🙂 și care oferă servicii de organizare profesională a spatiului.

Te așteptăm cu drag la șezătoare pe data de 15 august, orele 10.00 – 12.00!

Povestea Augustinei:

“E adevărat, munca de ‘birou’ și de cercetare pentru Chaos Bye Bye! o fac de acasă, dar pe clienții mei îi ajut la ei acasă sau la biroul lor.
De curând, sunt și instructor de Zumba; și aici la fel – mă duc la gradiniță și fac cursurile cu copiii acolo, dar de repetat, repet acasă.
Iar din toamnă îmi reiau și jobul de profesoară la facultate.
Deci, sunt într-o situație ușor atipică – un fel de part-time wahm, part-time working elsewhere :).
Eu am ajuns sa lucrez (și) de acasă pentru că am început să-mi urmez pasiunile și să le transform în munca mea, de vreun an așa… Dar nu am pornit de la gândul de a lucra de acasă; ăsta a fost doar un efect secundar. În primul rând am vrut să încep să fac ceva ce mă împlinește și pe care nu-l simt ca muncă…
Cam asta este povestea mea… O dată ajunsă în situația de a lucra și de acasă, a fost nevoie sa îmi pregătesc spațiul, relațiile cu ceilalți, disciplina, diferit de cum le percepusem înainte. Și am învățat mult și din proprie experiență și direct sau indirect, studiind cărți și diverse materiale pe tema organizării profesionale. Deci, ce pot spune este că știu cum e să lucrezi de la un birou ‘oficial’, cum e să lucrezi de acasă cu copiii around, dar, recunosc, cu ajutor în cazul meu (pentru că sunt supravegheați de bonă) și știu cât e de greu să îți menții spațiul tău, timpul tău și focusarea pe ce ai de făcut și să le ții pe toate în echilibru și armonie…”

Afiș: Imagine People

Parteneri media:

  • www.SuntParinte.ro
  • www.Didactic.ro
  • www.CalendarulMagic.ro
  • www.UrbanKid.ro
  • www.GoKID.ro
  • www.ozzy.ro
  • www.MamicaActiva.wordpress.com
  • www.TuSiBebe.wordpress.com
  • www.BucurieVerde.ro
  • www.Diversificare.ro
  • www.euparinteghemotoc.ro
  • www.bebelu.ro
  • www.SuntParinte.ro
  • www.ClubulDeParenting.ro
  • www.ancabalaban.ro
  • www.blogulmameiincepatoare.wordpress.com
  • www.ed4lead.ro
  • www.MamaAreBlog.blogspot.ro
  • www.BlogDeParinti.info
  • www.centrul-9luni.ro
  • www.mamadeprofesie.ro
  • www.laurabucur.ro
  • www.ouzoland.com
  • www.smartandhappychild.ro
  • www.qbebe.ro
  • www.parenting.fiiunnume.ro
  • www.aromedepoveste.ro
  • www.stiripentrucopii.com
  • Familie-Implinita.ro

 

  Recomanzi articolul acesta?
Trimite și prietenilor

Lasă un răspuns