You are currently viewing Interviu cu Nicoleta Cornea –  Nico Graphic Art

Interviu cu Nicoleta Cornea –  Nico Graphic Art

Aducem zâmbete, personalizăm dorințe!

Oana, este mama cu mâinile iscusite… mâinile care creează ceea ce le dictează sufletul, ce se lasă ghidate de dorințele clienților și care prin simț estetic, armonie și multă imaginație, formează ineditul!

1. Bine ai venit, Nicoleta! Ne bucurăm să te avem alături de noi, te rog să ne povestești despre tine. 
Mulțumesc pentru această oportunitate. O bucurie să fac parte din comunitatea WAHM, eu însumi lucrând la propriu din “home” – living. 😊
Numele meu este Nicoleta Cornea, am 40 ani fără o lună și mă consider o persoană cu spirit artistic, fiind născută în zodia Rac iar când eram mică visam să mă fac cântăreață căci toate artistele cu care am crescut erau în aceeași zodie ca mine. Pasiunile s-au modificat odată cu vârsta, însă niciodată n-am avut pasiunea pentru sporturi extreme cum am acum la aproape 40 ani. 🙂

2. Cum a prins viaţă acest proiect, povesteşte-ne puţin despre începuturi, ce te-a determinat să urmezi acest drum?
Drumul până aici a început în urmă cu mulți ani când am organizat propria nuntă. Am realizat invitațiile, mărturiile, place cardurile, decor sală, cutia pentru dar…. De atunci a început totul: am început să merg la târguri de nunți, aveam două site-uri create de soțul meu pe care eu doar le cosmetizam și preluam comenzile de pe ele. Era un venit suplimentar destul de bunicel, de care ne-am ajutat în crearea de amintiri: călătoream foarte mult. Când am rămas însărcinată cu primul copil am renunțat, având niște probleme în sarcină care mă țineau departe de tot ce înseamnă efort. Evident că s-a pierdut totul. Am descoperit apoi în perioada de creștere copil, arta decoupage-ului. Altă nebunie, alt vis, alt drum absolut minunat și o altă oprire când m-am reîntors la corporație la vârsta de 3 ani a fetiței. 

3. Ce înseamnă pentru tine, un produs personalizat?
Când realizez un produs personalizat, mă gândesc în primul rând cui îi este destinat și care este utilitatea lui. Mă pun în locul clientului și mă gândesc dacă achiziționarea unui astfel de obiect aduce cu el: bucurie, emoție și utilitate.

4. Am văzut pe pagina ta, foarte multe produse personalizate, de unde te inspiri atunci când realizezi grafică pentru aceste produse?
Studiez foarte mult piața cererii, ce se caută. Pornesc de la o idee și ajung la un produs final total diferit de ideea de unde am plecat. Aici cred eu că-mi pun propria amprentă.

5. Cum se realizează comunicare între atelier și client, având în vedere că este vorba despre produse personalizate?
La telefon/ whatsapp, pagina de business sau mesageria privată pe contul personal. Tocmai din acest motiv, am un număr de telefon al firmei să-l pot folosi atunci când trebuie discutate detalii despre unele produse. Înainte de print, întotdeauna îi arăt clientei grafica. Uneori este perfectă din prima, alteori mai dorește mici modificări. Modificăm până când clienta este 100% sigură că este ceea ce-și dorește.

6. Care sunt principalele servicii și ce faceţi diferit faţă de concurenţii din nişa voastră?
Nu știu cu ce mă diferențiez de concurență, știu doar cum îmi fac eu treaba și după 3 ani, din mii de cliente cred c-am avut doar 2-3 persoane cu care n-am fost 100% în echilibru. Asta spune multe și este clar cum de clienta revine la mine a doua oară, a treia oară.
Având în vedere că suntem pe două nișe: papetărie de business și produse personalizate, n-aș ști să spun că avem un produs principal. Pot însă să spun că în zona de papetărie de business, cele mai cerute sunt etichetele autoadezive personalizate cu logo/ mesaj, iar pe partea de produse personalizate sunt magneții de frigider, fie de botez/ nuntă sau publicitari pentru diferite locații.

7. Cui se adresează produsele pe care voi le realizați?
Antreprenorilor care au nevoie de papetărie de business (etichete autoadezive, cărți de vizită, flyere…), oamenilor simpli care fie sunt cadre didactice (diplome, medalii), fie doresc să ofere cadouri celor dragi (tablouri cu mesaj, table magnetice), mămicilor ce au nevoie de papetărie/ mărturii pentru botez.
Pe scurt, ne adresăm tuturor! 😊

8. Care sunt perspectivele voastre de viitor în ceea ce privește dezvoltarea business-ului?
Următorul pas ce trebuie făcut este găsirea unui spațiu și mutarea atelierului, pentru că spațiul actual nu mai este suficient și oarecum mă ține pe loc în dezvoltarea business-ului, proiectele din capul meu deja dau pe afară și nu le pot pune în practică. 😊

9. Cum te-a ajutat comunitatea WAHM în dezvoltarea business-ului și cum te poate sprijini în continuare?
Hoohhooo …comunitatea wahm este cea care m-a ajutat să renunț la a mă întoarce în corporație și-a porni pe drumul antreprenoriatului. Cum? Prin susținerea de care am avut parte, valul de vânzări ce l-am realizat în cadrul acestei comunități, poveștile de viață ale altor mame antreprenor. Toate acestea împreună m-au făcut să iau decizia și să am încrederea că și eu pot. Indiferent pe unde mă duce viața și oricât de mare va deveni business-ul meu nu voi uita niciodată că a fost cândva WAHM, locul unde s-a născut și-a făcut primii pași Nico Graphic Art și pentru asta sunt infinit recunoscătoare Elenei și întregii comunități.

10. Ce sfaturi ai pentru mamele care te urmăresc?
Să-și urmeze visurile. Să creadă în puterea lor pentru că mamele au superputeri nu doar când este vorba de copii, ci și de propria lor dezvoltare emoțională sau profesională.
Să nu se lase intimidate de primul eșec.
Mult succes tuturor WAHMs !
Îmbrățișări !

Cu drag și bucurie,
Nicoleta Cornea – owner la Nico Graphic Art

29 persoane recomandă articolul acesta.
Trimite și prietenilor