You are currently viewing Interviu cu Tatiana Plesovschih – La 4 Ace

Interviu cu Tatiana Plesovschih – La 4 Ace

Aducem zâmbete, personalizăm dorințe!

Bine te-am găsit, Tatiana! Mă bucur tare mult să te cunosc şi să putem povesti despre tine şi proiectul tău.

1. Cum te-ai descrie în câteva cuvinte? Povestește-ne despre
Vă salut !
Mă bucur și eu nespus de mult pentru această oportunitate, drept pentru care vă mulțumesc!
Aici Tatiana, mămică de două bombonici mereu efervescente.
Sunt o fire încăpățânată atunci când vreau să obțin ceva, dar maleabilă atunci când trebuie să ofer. Sunt loială ca un câine (anul în care m-am născut), dar și scorpion când sunt trădată. Sunt meticuloasă, îmi place lucrul bine făcut și urăsc finalul de “merge și așa”. Realistă, cu picioarele pe pământ, nu visez decât dacă pot atinge cu mâna.

2. De ce ai decis să devii antreprenor şi ce înseamnă pentru tine să fii antreprenor?
Să devin antreprenoare nu a fost tocmai un scop pentru mine; a venit mai degrabă ca o provocare pe care am îmbrățișat-o cumva peste noapte, efectiv am avut un declick la un moment dat și am zis: “Asta e! Acum e momentul!”
M-am trezit în niște circumstanțe nu tocmai plăcute, atunci când am ieșit din CCC cu al doilea copil și am realizat că nu mai era loc pentru mine la compania pe care am construit-o de la zero împreună cu soțul meu (și el plecase între timp). Din păcate, multe mămici trec prin această experiență și vreau să subliniez că este foarte neplăcut, chiar dezamăgitor. ÎNSĂ o proaspătă mămica are atâta putere! Atâta energie! E ca o pasare Phoenix!!! Am făcut ordine în gânduri și în oameni și m-am deschis spre noi orizonturi!
Acum 18 luni am preluat un atelier de croitorie de la o cunoștință. Am considerat că e pură coincidență. Dar am înțeles că Dumnezeu mi-a închis o ușă ca să îmi ofere ceva mai mult, mai palpitant, mai de viață!
Am deschis un SRL. Să fii antreprenor nu e tocmai același lucru cu ce gândeai înainte de a deveni unul. Trecerea de la hobby la business presupune mai multe etape, eu încă le descopăr, încă nu le-am parcurs pe toate, mă împiedic de diverse compromisuri pe care încă nu le pot onora, cel mai dificil fiind cel de a lăsa foarfeca din mână…

3. Care sunt misiunea și viziunea afacerii tale?
Atelierul nostru este specializat pe uniforme de lucru – șorțuri, tunici, pantaloni, bonete, halate etc
Prin produsele noastre vrem să transmitem confort, eleganță și un strop de culoare la locul de muncă, pentru a ieși din anonimat. Lucrăm doar pe comandă, contribuim și la imaginea companiei prin personalizarea cu broderie.

4. Cum a apărut ideea proiectului tău, ce te-a determinat să te îndrepți spre croitorie?
Croitoresc de mică, de când cosea bunica și mămica ☺)))) Dincolo de glumă, nu sunt tocmai o fashionistă și nu mi-am îmbrăcat păpușile, doar că dintotdeauna mi-a plăcut lucrul de mână; iar de când am primit cadou o mașină de cusut, am valorificat-o la maxim posibil … Se întâmpla acum 10 ani …

5. Ai o echipă în spate care te ajută în atelier?
Da, bineînțeles! Dacă vrei sa crești, să te dezvolți trebuie să dai credit și altor persoane; trebuie să atragi și să te lipești de persoanele potrivite activității și scopurilor tale. Suntem o echipă mică, dar voinică. Am și angajați, dar și contracte de colaborare.

6. Care este publicul ţintă al afacerii tale?
Produsele noastre sunt nișate, iar publicul țintă este foarte bine definit – persoanele angajate sau angajatorii din restaurante, fast food-uri, cofetării, hoteluri, saloanele de frumusețe, de întreținere corporală, clinici medicale, farmacii; mai nou avem cerere și pe categoria de florării sau uniforme școlare.
Tind sa activez preponderent B2B, dar până atunci confecționăm uniforme și pentru persoane fizice care vor să iasă în evidență la locul de muncă.

7. Am descoperit o gamă variată de produse în magazinul tău, care sunt produsele de top, cele mai apreciate?
Cele mai solicitate sunt uniformele de bucătari și mă bucură tare mult faptul că a crescut mult cererea pe uniformele curcubeice – culoarea înseamnă bucurie!
Repede din urmă vin și tunicile pentru saloanele de frumusețe, la fel de colorate și ele.

8. Care este motto-ul tău? Sau lasă-ne câteva cuvinte care să inspire mămicile la început de drum.
“Fă ce îți place fără a cere bani. Apoi fă-l pe cel ce a primit lucrarea ta să îți dea banii cu placere.” Evident, în business nu prea funcționează asa, dar este un punct de plecare sănătos; eu cu asta am început și ofer în continuare cadouri zămislite în atelierul meu, iar în schimb primesc mult mai mult decât bani. De altfel sunt darnică și cu reducerile ☺)))))
Pentru mămici am o vorba de la bunica mea: “Dumnezeu nu îți dă mai mult decât poți duce; dacă ți-e dat, înseamnă că ai puterea să treci peste”. Deschide-te și fii încrezătoare!

9. Cum te-a ajutat comunitatea Wahm în tot parcursul tău şi cum te poate sprijini în continuare?
WAHM mi-a dat mai mult decât puteam cere. Am clientelă fidelă din grupul WAHM, dar am și cumpărat multe creații speciale de aici. Elena Gorun rămâne pentru mine un exemplu demn de urmat pentru simplitatea și profesionalismul de care a dat dovadă la fiecare colaborare a noastră.

Acum la final, te rugăm să ne transmiți un mesaj pentru mamele din comunitatea Wahm!

Puterea este în noi! În fiecare din noi! Vă îmbrățișez tare și vă mulțumesc!

30 persoane recomandă articolul acesta.
Trimite și prietenilor