You are currently viewing Postările din Social Media — Q&A WAHM cu Dana Huiban – Social Media Manager

Postările din Social Media — Q&A WAHM cu Dana Huiban – Social Media Manager

*Reluăm sesiunile de întrebări și răspunsuri pe teme de interes pentru comunitatea WAHM. Aceste sesiuni vor fi postate MARȚI și invitații noștri vor răspunde la întrebări în cursul zilei. Le mulțumim pentru implicare!
**Dacă doriți să propuneți o temă, să prezentați un subiect și să îndrumați persoanele interesate, îmi puteți scrie, vă întâmpin cu drag!

“Uite mai jos unul din motivele pentru care nu ai interacțiune la postările tale din social media.

Mi-a fost greu să aleg un subiect anume, dar îmi tot sar în ochi în ultima perioadă pozele și filmulețele postate în social media fără nicio descriere, așa pur și simplu puse acolo pentru ca noi ceilalți să încercăm să descifrăm mesajul și emoțiile din spate.

Știu că poate multe am făcut sau facem aceeași greșeală pe paginile și conturile noastre, tocmai de aceea am zis că ar fi util astăzi să dezbatem puțin subiectul.

Storytelling-ul, că așa îi zice în mediul ăsta online, este arta de a comunica mesaje și valori prin intermediul poveștilor.

O poveste captivantă, nu numai că atrage publicul și stârnește curiozitatea, dar te și conectează emoțional cu cititorii tăi.

Poate te gândești că tu nu ești Creangă sau Caragiale în a spune povești.

Însă, cred cu tărie că fiecare dintre noi are propria lui experiență și uneori cele mai bune povești vin din experiențele personale.

De fapt, cum ne facem remarcate într-un domeniu suprasaturat? Spunându-ne povestea: de ce facem ceea ce facem, cum am ajuns să facem asta. Prin abordări diferite, poveste unica, autenticitate avem toate șansele să captăm atenția.

Într-o piață aglomerată, o poveste memorabilă te poate face să ieși în evidență și să atragi atenția asupra brandului tău.

Și bineînțeles, pe lângă toate astea, constanța și consecvența sunt și ele 2 unelte importante, tocmai pentru că nu ai de unde să știi când vei da lovitura și postarea ta va deveni virală…

Așadar, ca și concluzie: fii autentic, fii tu fără să încerci să copiezi vreun brand anume, împărtășește valori comune cu publicul tău, creează postări diferite: reels, postare carusel, postare statică.

Atunci când ești la început de drum, când un posibil client nu te cunoaște și e normal să aibă îndoieli în privința ta, e important să îi arăți că îl înțelegi și că vii cu soluții la problemele lui.

În toată această interacțiune, mesajul tău contează mult mai mult decât produsul sau serviciul pe care îl vinzi.

Și cum faci asta mai exact?
E important să poți atrage atenția cititorului printr-o frază de tip hook, un cârlig, pentru ca mai apoi sa îi menții atenția sporită prin dezvoltarea subiectului despre care ai ales să vorbești și aici nu uita, că fiecare poveste trebuie să transmită o singură idee și ea să fie cât mai clară posibil.

Povestea se încheie cu rezolvarea problemei pe care ai expus-o și întotdeauna cu un apel la acțiune: inviți cititorul să facă ceva: să continue să urmărească postările tale, să cumpere x produs sau serviciu, să te viziteze la locație.

Dar și aici, întotdeauna trebuie să fie o singură chemare la acțiune, astfel încât șansele ca acel cititor să facă ceea ce îi spui, să fie mari.

Sper că am adus puțină lumină pe acest subiect și că te-am convins de importanța descrierilor pozelor și video-urilor.

Dacă aveți nelămuriri sau întrebări referitoare la acest subiect, cu mare drag abia aștept să vă citesc în comentarii.”

Mulțumim mult!
Vă invităm să ne scrieți în comentariile de pe facebook o frază de tip hook pe care ați folosit-o și a dat roade!
Sau un text care a adus mai mulți urmăritori, mai multă interacțiune pe pagină!
Învățăm unele de la celelalte ❤

1 persoană recomandă articolul acesta.
Trimite și prietenilor