You are currently viewing Tips and tricks WAHM – Despre punctele de conexiune ale brandului, cu Natalia Dogaru, Social Media Specialist

Tips and tricks WAHM – Despre punctele de conexiune ale brandului, cu Natalia Dogaru, Social Media Specialist

Bună, dragă femeie faină!
Dacă săptămâna trecută am vorbit despre reel-uri, azi vorbim despre piesa de puzzle care, posibil, îți lipsește și ție.
Te simți copleșită în momentul în care creezi conținut nou?
Știi cum e un puzzle… atunci când lipsește o piesă, e degeaba toată munca?
Ei bine, la fel e și pe social media. Și s-ar putea ca piesa din puzzle-ul tău să fie exact ceea ce îți voi explica acum.
E foarte important de reținut faptul că audienței tale nu îi pasă de ceea ce vinzi. Nu au cum să se conecteze cu tine sau cu brand-ul prin intermediul unor produse sau servicii.
În schimb…
Audiența se poate conecta cu tine dacă găsești acel teren comun între tine, ceea ce vinzi (fie produs sau serviciu) și interesele audienței.
Dero chiar dacă vinde detergenți, se conectează cu audiența lor prin promovarea prospețimii în îngrijirea hainelor. Cine nu își dorește haine curate, care miros și fresh?
Iar conținutul lor reflectă acest aspect.
Nu e vorba doar despre ceea ce vinzi, e vorba despre ceea ce FACI.
Care sunt punctele de conexiune ale brand-ului tău? Care este acel ceva care îți face audiența să se conecteze de brand?

Mulțumim, Natalia Dogaru, Social Media Specialist ♥️♥️♥️
www.facebook.com/sketchandcreate/

*Aceste sesiuni, TIPS AND TRICKS pe teme de interes pentru comunitatea WAHM, vor fi postate pe grup MARȚI.
Le mulțumim colegelor care oferă îndrumare!
**Dacă doriți să propuneți o temă, să prezentați un subiect și să îndrumați persoanele interesate, îmi puteți scrie, vă întâmpin cu drag!

1 persoană recomandă articolul acesta.
Trimite și prietenilor